ECONOMIA

La banca privada es posa de moda

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

04 Maig, 2010


En temps de crisi el client reclama, més que mai, un assessorament personalitzat. Precisament, aquesta és l’estratègia que segueix “la Caixa” en totes les seves àrees de negoci. Una estratègia que s’interpreta perfectament des de la banca privada.

Però la major complexitat en la gestió de grans patrimonis també requereix d’una constant reinvenció de l’estratègia, amb nous productes i iniciatives.

“Creativitat, innovació i excel·lència”. Són, en paraules de Juan Gandarias, responsable de Banca Privada de “la Caixa”, els valors que comparteix amb l’Associació de Creadors de Moda d’Espanya (ACME). Per això, ambdues entitats presenten un acord pioner: per primera vegada una entitat financera es recolza en una associació d’aquestes característiques per crear un pla de fidelització entre els seus clients.

El pacte té tres vessants. En primer lloc, es desenvoluparà un pla de fidelització pels 30.000 clients de banca privada de “la Caixa”, pel qual obtindran una targeta que els proporcionarà descomptes de fins el 15% entre les empreses d’ACME que participen en la iniciativa, així com accés als esdeveniments especials. Per un altre costat, els associats d’Acme tindran accés als serveis de banca privada de “la Caixa” i, a través de l’Obra Social, s’ajudarà a ACME a desenvolupar polítiques de responsabilitat social corporativa.

Si fins ara els clients més selectes de les entitats financeres podien passejar-se pel paddock de la Fórmula 1, ara també tindran la possibilitat de fer-ho pels ateliers dels principals dissenyadors espanyols.

Accepto les condicions d'ús.