INNOVACIÓ

L’explosió de la geolocalització mòbil arriba a les ofertes per a joves

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

19 Abril, 2011


Fa menys de dos anys que la geolocalització va irrompre de manera massiva en la nostra vida quotidiana. De fet, ”la Caixa” la va utilitzar a principis de 2009 per al seu servei mòbil de localització d’oficines i caixers i es va convertir en una de les primeres entitats financeres que aplicava aquesta tecnologia.

Però, malgrat la seva “joventut”, la geolocalització s’ha fet tan popular que les aplicacions i serveis basats en ella creixen sense parar.

L’últim exemple és l’aplicació per a iPhone que recentment ha presentat LKXA, el col·lectiu jove de ”la Caixa” i que ja pot descarregar-se gratuïtament des de la CaixaMòbil Store. Gràcies a la nova “app”, l’usuari pot tenir en el seu mòbil tot el paquet d’avantatges i oportunitats comercials de LKXA, sempre actualitzades i fàcilment accessibles. A més, com ”la Caixa” ha utilitzat la geolocalització i la realitat augmentada,  el client pot visualitzar al mapa a quina distància es troba del lloc on pot gaudir de l’oferta i en quina direcció ha d’anar.

LKXA al teu mòbil
Accepto les condicions d'ús.