"la Caixa" incorpora Twitter als seus canals d’atenció al client
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
01 Agost, 2012
Els usuaris de Twitter poden resoldre els dubtes que tinguin i fer consultes sobre els productes i serveis de “la Caixa” sense que hagin d’abandonar la seva xarxa social preferida. “la Caixa” inaugura un canal específic d’atenció al client a Twitter, que estarà disponible durant les 24 hores, tots els dies de la setmana, els 365 dies de l’any.
@laCaixaRespon –que és com s’anomena el servei– s’afegeix així a la resta de canals d’atenció al client que “la Caixa” posa a disposició dels clients.
Twitter s’està mostrant com una eina idònia, tant per als usuaris com per a les empreses, per oferir servei al client gràcies a la immediatesa i les diferents possibilitats d’interacció que té.
No obstant això, no és convenient publicar informació confidencial com ara números secrets, imports, etc., per la qual cosa, en determinats casos i quan calgui preservar la confidencialitat, el servei derivarà la conversió cap a canals més segurs.
Amb el nou servei, “la Caixa” amplia els seus canals oficials de comunicació a Twitter i que ja acumulen més de 20.000 seguidors:
- Informació corporativa: @infoCaixa
- Atenció al client: @laCaixaRespon
- Programa LKXA (joves): @LKXA_cat
- Servei d’estudis i anàlisi econòmica: @laCaixaResearch
- Obra Social: @FundacioLaCaixa
Més informació sobre l’activitat de “la Caixa” a les xarxes socials.