INNOVACIÓ

”la Caixa” llança un portal innovador dissenyat amb la participació dels clients

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

14 Juny, 2013


“la Caixa” estrena un nou web www.laCaixa.es, amb un disseny que ha comptat amb la participación dels seus clients,  que incorpora les darreres tendències i hi permet una navegació més fàcil i intuïtiva.

Com a avantatges destacats, els usuaris poden marcar productes financers com a preferits per accedir-hi ràpidament més endavant, personalitzar la manera de mostrar la informació al web, tenir accés a més espais i funcionalitats, i gaudir d’un disseny nou que dóna molt més pes al contingut multimèdia i les xarxes socials, d’entre altres opcions.

”la Caixa” llança un nou web

Aquest disseny s’ha pogut dur a terme gràcies, en part, a les opinions dels clients. L’objectiu és que els canals electrònics de ”la Caixa” responguin a les necessitats concretes dels usuaris, fet que en reforça el lideratge en banca electrònica i l’aposta per la innovació.

Un altre exemple de participació dels clients és que han pogut col·laborar en el disseny dels nous caixers o la renovació de Línia Oberta, el canal de banca on-line de ”la Caixa”.

En aquesta línia, l’any passat ”la Caixa” va crear la comunitat Inspira’ns amb la voluntat de proporcionar espais de comunicació i fomentar, encara més, la participació dels clients, tant per millorar l’oferta existent com per llançar nous productes i serveis.

El portal de ”la Caixa” rep 3,3 milions de visitants únics al mes i ocupa la primera posició del rànquing internacional del sector financer per penetració d’usuaris, amb un 33% de quota a Espanya, segons dades de Comscore.

Pots veure el portal redissenyat en aquest vídeo.

Accepto les condicions d'ús.