Les xarxes socials permeten a les empreses acostar-se als seus clients com mai abans ho havien fet. Ara, a més de comunicar els productes, aquestes també tenen la possibilitat d’interactuar amb els consumidors de manera directa i personalitzada. Un bon exemple és CaixaBank, premiada en l’àmbit internacional per les seves iniciatives en aquest àmbit.
I és aquí on entra en joc la tasca del community manager, aquesta figura dedicada no solament a comunicar l’activitat de la marca, sinó també a oferir una bona atenció al client, resolent dubtes i comentaris.
No obstant això, com tot en l’era de la digitalització, ens trobem davant d’una professió en constant transformació i moviment que requerirà noves habilitats en un futur. Però, quines?
Encara està per veure, però per començar i facilitar part de la seva tasca, com cada any, Aula CM, l’escola de comunicació i màrqueting en línia, ha elaborat el Calendari del Community Manager 2018, on es recullen els esdeveniments i dates clau que tot community ha de marcar en el seu calendari. És clar, avui, dia 22, ocupa un lloc especial en el calendari.
Feliç Dia Internacional del Community Manager!