Quan conversem, estem constantment intercanviant informació. Generalment, “valem” gran part de la informació que compartim amb els altres. Per exemple, un economista serà valuós quan pugui transmetre en un llenguatge col·loquial en què consisteix la microeconomia i que la resta no ho sàpiga. Està aportant una cosa que els altres entenen i que, al seu torn, poden compartir amb altres. La informació que podem compartir és més valuosa com més interessant i desconeguda sigui per als altres. Aquest concepte és conegut en màrqueting amb el nom de “moneda social” i ha estat desenvolupat per alguns autors, com per exemple Jonah Berger, durant els últims anys.
Amb l’objectiu d’aportar valor i coneixement, CaixaBank ha desenvolupat un cicle de xerrades anomenat DialogA, on la A fa referència al lloc on es desenvoluparan: les oficines “insígnia”. En el vídeo següent podràs veure com va ser la xerrada sobre xarxes socials i pimes que va tenir lloc el mes de juliol passat a l’Oficina A de Barcelona:
Impartides per experts en la matèria, estan destinades a tots els clients de l’entitat i cobreixen diferents temes per atendre els interessos dels diversos públics. Aquests són alguns dels temes que ja s’han desenvolupat:
- Formació financera: aspectes relacionats amb la planificació de la jubilació, oferint consells per optimitzar la renda acumulada dels plans de pensions.
- Negocis: recomanacions per aplicar als negocis i petites empreses i garantir-ne l’èxit i la supervivència.
- Família: Internet en la infància i en l’adolescència, primers auxilis, tècniques per estimular la intel·ligència dels més petits i consells per tractar els adolescents.
- El benestar de la gent gran: consells per dormir bé en la tercera edat, recomanacions per alleujar el dolor i tècniques de relaxació.
Tota la informació al detall està accessible a la nova web on podràs consultar el calendari de les pròximes xerrades classificades per temes i oficines, gestionar la teva plaça i rebre notificacions sobre els esdeveniments als quals t’apuntis.
Comentaris