Amazon, Apple i Google encapçalen la llista de les 500 marques més valuoses del món. No hauria de sorprendre a ningú la posició dels tres grans gegants tecnològics, autèntics motors de l’economia digital que donen feina a milers de persones a tot el món i els balanços de resultats de les quals milloren any rere any.
Però no són només el valor de les seves accions en borsa o els seus actius el que les situa al capdavant d’aquest rànquing, ho són també les perspectives de futur que aquestes marques tenen davant de si. Això té molt a veure amb la mateixa imatge que la marca projecta i amb les estratègies empresarials que adopta en cada moment. I en una economia clarament enfocada al desenvolupament tecnològic i la innovació, les marques que aposten per la transformació digital són les cridades a créixer en rellevància en els propers anys.
No en va, el sector tecnològic és el que té més presència en aquest rànquing —un 23,7% de les companyies classificades pertanyen a aquest sector—; en un segon lloc hi ha la banca, un sector al qual pertanyen el 13,6% de les marques més valuoses del món.
Així que la combinació de banca i tecnologia és una de les claus de l’economia del futur, un fet que han entès bé marques com CaixaBank. L’entitat bancària desenvolupa en aquests moments una ambiciosa estratègia de transformació digital que la portarà no només a ser més competitiva en el sector, sinó a oferir una experiència als seus clients completament nova i d’acord amb els ideals d’innovació actuals.
Juntament amb el desenvolupament tecnològic de l’entitat, la responsabilitat social se situa com un altre dels motors de CaixaBank que l’han impulsat a situar-se com una de les marques amb més projecció de futur.