ECONOMIA

El primer any d’AgroBank en xifres

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

03 Novembre, 2015


L’aposta que ha fet CaixaBank pel sector de l’agricultura i la ramaderia ha donat ja els seus primers fruits. AgroBank, la línia de negoci de CaixaBank per al sector agrari, ha augmentat un 7% el seu volum de negoci en només un any des de la seva creació, assolint els 15.000 milions d’euros i 53.000 nous clients, fins a comptar amb un total de 332.650 clients. Així, en un sol any i amb el lema “Cultivem el nostre futur”, CaixaBank s’ha col·locat com una de les entitats financeres de referència per al sector agrari amb una quota de mercat del 25%.

El primer any d’AgroBank en xifres

La confiança dipositada pels professionals de l’agricultura i la ramaderia s’ha vist impulsada en bona part per l’esforç que ha fet CaixaBank per incrementar el nombre d’oficines pròpies especialitzades d’AgroBank, que ha passat de 386 a 578 durant l’últim curs. Aquest esforç ha estat un gran pas per a l’entitat, ja que, tal com indica el director general de CaixaBank, Juan Alcaraz, “gràcies al creixement de més d’un 50% de les oficines especialitzades podem oferir un servei pròxim, especialitzat i altament professional al client”.

Els motius del creixement d’AgroBank

Aquests bons resultats no són fruit de la casualitat. Espanya és el quart país de la Unió Europea en producció agrària, sector que aporta el 9% del PIB espanyol, compta amb prop de 30.000 empreses i genera prop de 2,5 milions de llocs de treball. Conscient d’això, CaixaBank va llançar AgroBank ja fa un any per reforçar el creixement del sector agrari i incrementar la vinculació amb els seus clients en un segment tan important per a l’economia.

Aquesta proposta ha permès a AgroBank guanyar-se la confiança de 333.000 clients en un sol curs, encara que no per això l’entitat rebaixa el seu esforç per oferir el millor servei a agricultors i ramaders. En aquest sentit, augmentarà la seva implicació amb accions formatives per al sector agrari i potenciarà la seva notorietat acudint a les principals fires agrícoles del país.

A més de la seva implicació, també han estat un important impuls per a la línia de negoci les 192 noves oficines especialitzades que s’han creat aquest any, fet que ha convertit CaixaBank en la xarxa bancària amb més capil·laritat per donar servei al sector agrari a Espanya. Això va acompanyat de l’especial èmfasi que AgroBank posa per adaptar-se a les necessitats dels agricultors, ramaders i cooperativistes, amb 2.000 professionals que posa a la seva disposició i que compten amb un alt coneixement dels subsectors productius de cada regió.

Tot això acompanyat de tots els seus serveis i productes (oferta de qualitat per al sector pesquer, innovació amb productes com AgroBestreta o AgroTargeta, col·laboració transversal amb empreses…) i de les accions que promou per impulsar el sector, com les jornades tècniques AgroBank de formació i networking per a professionals agraris, que han reunit 5.000 assistents aquest any.

Accepto les condicions d'ús.

Comentaris

Enviar comentari