Innovació i l’última tecnologia a les oficines Store de CaixaBank
Temps de Lectura: 5 minuts
CaixaBank
23 Maig, 2016
“En un entorn econòmic cada vegada més competitiu, les entitats financeres necessiten innovar per créixer”. Són paraules del conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Cortázar, que reflecteixen una de les paraules clau per a l’entitat: INNOVACIÓ.
En aquest context, ha sorgit el projecte de les oficines Store de CaixaBank. Amb aquestes oficines, l’entitat vol reforçar el vincle i la proximitat amb els seus clients de Banca de Particulars, Banca Premier i Privada mitjançant un nou sistema de relació que fomenta la innovació, la transparència i la proximitat. A més, aquestes oficines també estan pensades per facilitar-ne l’accés a persones que tinguin algun tipus de discapacitat.
Les oficines Store s’aproximen al món del comerç retail i representen, per tant, una aposta interessant per promoure l’atenció personal i l’autoservei. S’acompanya i ajuda el client en l’ús dels nous caixers i en els dispositius amb accés a Línia Oberta per, d’aquesta manera, centrar-se en la gestió de les operacions que requereixin assessorament.
Entre altres novetats, la nova oficina inclou un assessor virtual, simulador interactiu amb pantalla tàctil en què els clients poden veure de forma dinàmica continguts multimèdia i també informació detallada sobre productes i serveis. També inclou un aparador interactiu, l’objectiu principal del qual és fomentar la interactivitat i l’experiència del client, que podrà seleccionar i visualitzar continguts innovadors en un videowall on coneixerà els detalls del producte.
Aquest ambiciós projecte ha tingut una de les seves últimes fites a la ciutat d’Albacete. Allà, CaixaBank ha obert una nova oficina Store, que és la primera oficina d’aquest model a Castella-La Manxa. Aquesta nova oficina és un pas més en el pla innovador amb què CaixaBank pretén obrir 200 oficines Store en els propers dos anys.
I també s’acaba d’inaugurar la nova oficina Store Entença a Barcelona.
Comentaris