L’acció a Facebook del Gran Recapte d’Aliments arriba als 285.311 kg d’aliments
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
09 Gener, 2013
El 7 de gener passat es va acabar la campanya per recollir aliments a través de Facebook. Una iniciativa innovadora que impulsen l’Obra Social ”la Caixa” i els Bancs d’Aliments i que ha aconseguit assolir els 285.311 kg d’aliments per lluitar contra la fam d’aquí.
I tot, gràcies a les persones que han clicat “M’agrada” a la pàgina de Facebook del Gran Recapte d’Aliments, ja que han fet que cada clic equivalgués a una donació d’1 kg d’aliments.
Aquesta acció, que ha durat 54 dies, des del 15 de novembre passat, s’ha dut a terme en col·laboració amb algunes de les empreses d’alimentació principals de l’Estat: Danone, Nutrexpa, Laboratorios Ordesa, La Fageda, Borges, Llet Nostra, Unilever, Nestlé i Mondelēz International (la nova denominació per a Kraft Foods), que s’han encarregat de convertir els clics dels usuaris en quilograms d’aliments.
Amb un total de 10.676 comentaris i 105.367 continguts compartits, aquest nou canal de donació s’ha sumat a la recollida física d’aliments als supermercats i a l’operativa de banca on-line i SMS per ajudar els que més ho necessiten.
Més informació, a la nota de premsa