L’explosió de la geolocalització mòbil arriba a les ofertes per a joves
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
19 Abril, 2011
Fa menys de dos anys que la geolocalització va irrompre de manera massiva en la nostra vida quotidiana. De fet, ”la Caixa” la va utilitzar a principis de 2009 per al seu servei mòbil de localització d’oficines i caixers i es va convertir en una de les primeres entitats financeres que aplicava aquesta tecnologia.
Però, malgrat la seva “joventut”, la geolocalització s’ha fet tan popular que les aplicacions i serveis basats en ella creixen sense parar.
L’últim exemple és l’aplicació per a iPhone que recentment ha presentat LKXA, el col·lectiu jove de ”la Caixa” i que ja pot descarregar-se gratuïtament des de la CaixaMòbil Store. Gràcies a la nova “app”, l’usuari pot tenir en el seu mòbil tot el paquet d’avantatges i oportunitats comercials de LKXA, sempre actualitzades i fàcilment accessibles. A més, com ”la Caixa” ha utilitzat la geolocalització i la realitat augmentada, el client pot visualitzar al mapa a quina distància es troba del lloc on pot gaudir de l’oferta i en quina direcció ha d’anar.