Oficina de l’Accionista CaixaBank, cada vegada més a prop
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
14 Octubre, 2013
CaixaBank posa a disposició de tots els seus Accionistes l’Oficina de l’Accionista, un servei d’atenció personal individualitzat que té la finalitat d’apropar i donar a conèixer la companyia a tots els Accionistes que tinguin dubtes o vulguin conèixer millor CaixaBank.
L’Oficina de l’Accionista ofereix una explicació detallada sobre la companyia, per donar a conèixer els diferents àmbits de CaixaBank. Els usuaris estan convidats a traslladar-hi les consultes sobre cadascun dels temes presentats.
Per fer ús d’aquest servei, hi ha tres possibles vies:
- Visita a l’Oficina de l’Accionista a la seu corporativa de CaixaBank a Barcelona.
- Reunió amb l’equip de Relació amb Accionistes a les ciutats on aquest estarà present.
- Reunió telefònica per solucionar dubtes o temes específics que l’Accionista vulgui conèixer detalladament.
Per a totes aquestes qüestions, l’Accionista ha de sol·licitar cita prèvia a través d’un formulari o trucant al Servei d’Atenció a l’Accionista.
Tota la informació sobre aquest servei, així com les ciutats que es visitaran properament, es poden consultar a l’Oficina de l’Accionista.
Comentaris