INNOVACIÓ

La innovació té premi

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

16 Octubre, 2014


CaixaBank ha estat premiat amb el “Global Bank Innovator” en la 2a edició dels premis Efma Accenture Distribution & Marketing Innovation. Es tracta d’un guardó que reconeix el competidor més innovador del sistema financer a escala mundial. Els organitzadors defineixen el guanyador com la institució financera més compromesa i amb una visió global de la innovació, que desenvolupa contínuament projectes innovadors a tota l’organització per millorar el seu model de negoci.

Per a CaixaBank, el més important de l’estratègia d’innovació és que permet oferir un servei d’alta qualitat i contribueix a enfortir el vincle amb el client, cosa que resulta fonamental en el negoci financer. I no només parlem d’una relació de negoci: avui dia, ser al mòbil de l’usuari, per exemple, suposa establir un vincle emocional amb ell. A més, oferir la possibilitat d’operar per múltiples canals permet a oficines guanyar en eficiència i centrar-se en l’atenció personalitzada i en l’aportació de valor al client.

La innovació té premi

Foto de l’acte d’entrega del premi

El canvi tecnològic està modificant la relació entre organitzacions i clients en tots els àmbits d’activitat, incloent-hi, per descomptat, la financera. Avui, per oferir un servei de la màxima qualitat, cal atendre les noves demandes de disponibilitat 24 hores, d’usabilitat i d’accessibilitat que comporta l’ús de les noves tecnologies de comunicació.

252 institucions de 69 països optaven als premis, amb més de 600 projectes presentats. A més del reconeixement com a banc més innovador, tres projectes més de CaixaBank relacionats amb el big data, el negoci sostenible i la distribució digital han resultat finalistes en les seves categories.

Més informació a la sala de premsa de CaixaBank

Accepto les condicions d'ús.

Comentaris

Enviar comentari