INNOVACIÓ

LKXA ja està a les principals xarxes socials

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

25 Octubre, 2011


LKXA, la marca de “la Caixa” que agrupa l’oferta de productes i serveis per als joves de fins a 26 anys, ha creat el seu perfil a la xarxa social Facebook i, d’aquesta manera, completa la seva presència en les principals xarxes socials. A través de Facebook, LKXA informarà de les novetats i avantatges del programa i, gràcies a la interactivitat d’aquesta xarxa social, recollirà l’opinió dels clients per poder incorporar millores. A més, està previst oferir continguts i sortejos exclusius a través d’aquest canal.

LKXA ja compta amb experiència en el terreny de les xarxes socials. És present a Twitter des de fa una mica menys d’un any i compta amb més de 7.000 seguidors que estan puntualment informats de les nombroses ofertes que genera LKXA.

40.000 descàrregues de l’aplicació mòbil
Un altre important canal de comunicació tecnològic de LKXA és la seva aplicació per a telèfon mòbil, que està disponible des del març. En sis mesos, 40.000 usuaris han descarregat l’aplicació que informa de tot el contingut financer i no financer del programa LKXA i que també ofereix continguts exclusius.

L’aplicació funciona en la majoria de terminals mòbils, inclosos l’i-phone i l’i-pod touch on s’ha inclòs un servei amb geolocalització que permet localitzar les ofertes LKXA disponibles en els comerços més pròxims a l’usuari, tant en un mapa com mitjançant Realitat Augmentada. Aquestes aplicacions són gratuïtes i estan disponibles a CaixaMòbil Store.

LKXA a Facebook
Accepto les condicions d'ús.