Neix Mi Comercio Online per ajudar el petit comerç en la venda online
Temps de Lectura: 5 minuts
CaixaBank
17 Octubre, 2016
Les grans superfícies de distribució estan posant les coses difícils al comerç electrònic. Des de 2005, aquests petits establiments estan veient com es redueixen les seves vendes a Espanya. A finals de 2015, les vendes del comerç local eren un 30% inferiors a les registrades el 2007.
Aquesta situació, tanmateix, està patint un progressiu canvi de tendència gràcies, en gran mesura, a la creació de nous canals de venda alternatius a la venda tradicional. Un dels principals és el comerç electrònic. Aquest sector està en ple procés d’expansió. En la nostra saga de contingut d’e-commerce, il·lustràvem fa poques setmanes aquest avenç: el volum de compres realitzades a Europa per Internet passarà de 425 bilions d’euros el 2011 a 661 bilions d’euros aquest 2016, mentre que les compres mitjançant dispositius mòbils podran assolir els 568 bilions d’euros aquest any fent miques la xifra de 30 milions d’euros registrada el 2011.
Amb aquesta motivació, CaixaBank s’ha convertit en un dels membres d’una aliança de líders tecnològics de què també formen part Red.es, Amazon, SEUR, Roca Salvatella, PrestaShop, BrainSINS, Confianza Online i DMS Consulting, a través del llançament del Mi Comercio Online (www.micomercionline.com), una solució que ofereix als comerços sense recursos o capacitat suficient una senzilla eina amb què adquirir tots els coneixements necessaris i posar en marxa el seu propi punt de venda online. Es tracta d’una solució diferencial perquè compta amb una sèrie de partners especialitzats en e-commerce que aporten tot el coneixement necessari i acompanyen el venedor des del primer dia, formant-lo i ajudant-lo a crear el seu propi canal on-line de manera efectiva.
A Mi Comercio Online, cada partner ofereix la formació respectiva al seu mòdul i, a més, les eines que necessita per vendre online. La plataforma es basa en un eix únic generat per CaixaBank, a través del qual es farà tota la formació i instal·lació en un mateix entorn. L’objectiu: tenir una plataforma activa, senzilla i atractiva en 30 dies. Podràs seguir-nos per xarxes socials utilitzant el hashtag #MiComercioOnline.
Descobreix més sobre els nostres productes i serveis per a empreses a CaixaEmpreses.
Comentaris