Coneix l’Oficina A… des de dins
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
19 Desembre, 2016
Avinguda Diagonal de Barcelona. A prop de la nostra seu central, a la popular avinguda barcelonina, hi ha la primera Oficina A de CaixaBank.
Vols conèixer aquest nou concepte d’oficina per dins? Descobreix-la en aquesta visita virtual!
Descobreix-ho tu mateix:
El client és qui tria on ser atés. Tota l’oficina aporta llocs còmodes i amplis on client i empleat poden tenir una trobada propera, de tu a tu.
En traspassar l’àmplia façana de l’oficina, trobem un espai diferent, obert, flexible, innovador. La zona de caixers ens condueix a una zona central d’envergadura. Taules baixes amb butaques àmplies apuntalen un espai en què els tons blancs, grisos i negres contrasten entre si i s’esquitxen amb els esclats blaus característics de CaixaBank.
El client és qui tria on ser atés. Tota l’oficina aporta llocs còmodes i amplis on client i empleat poden tenir una trobada propera, de tu a tu. El personal, acompanyat sempre d’una tauleta tàctil, presta el servei als nostres clients.
Descobreix-ho tu mateix:
Clients i visitants poden seure en confortables butaques o descobrir els diferents productes i serveis a través de plataformes interactives. Proximitat i mobilitat al servei del client. Per moments, sembla com si no fóssim en una oficina bancària: si girem la vista cap a un costat, trobem una exposició física de productes que es van renovant periòdicament.
La funcionalitat del disseny també és visible a la zona d’atenció personalitzada. Taules àmplies flanquejades amb unes mampares que ocupen gairebé 360° per garantir la privacitat de client i gestor. No hi ha confrontació i les dues parts poden compartir la informació en una pantalla de suport.
Descobreix-ho tu mateix:
Als extrems hi ha les zones d’atenció especialitzada, despatxos per als clients que cerquen la màxima confidencialitat. Al final del nostre recorregut, trobem el que es coneix com la team room, una zona no visible al públic on els empleats de CaixaBank poden coordinar tot el que calgui per a l’atenció al client.
Un model pioner al servei del client
El juliol d'aquest any, la nostra entitat va rebre el Premi DEC al Millor Projecte de Customer Journey per les Oficines A i Store.
L’objectiu de les Oficines A i Store és crear un entorn on els clients visquin una experiència diferencial: una cosa que no han viscut mai en una entitat bancària. Diverses són les accions que es duen a terme de manera constant a les Oficines A, convertides en llocs d’experimentació i creació de vivències, amb l’objectiu d’aportar valor afegit als nostres clients i sorprendre’ls. Entre aquestes acciones destaquem la zona d’aparadorisme o xerrades DialogA.
El juliol d’aquest any, la nostra entitat va rebre el Premi DEC al Millor Projecte de Customer Journey per les Oficines A i Store. En aquest moment, van destacar: “A les Oficines A i Store, CaixaBank vol que els seus clients visquin una experiència diferencial que reforci els principis i els valors de proximitat, transparència, confiança, qualitat i compromís social. Tot això amb la vista posada en el seu pla estratègic, enfocat al client mitjançant l’escolta de les seves necessitats per conèixer-lo millor”.
CaixaBank s’ha convertit en una entitat pionera a Espanya amb aquest nou concepte d’oficina flagship. Gairebé tres anys després, actualment tenim 72 oficines, 22 Oficines A i 50 Oficines Store repartides per tota la geografia espanyola. Per a finals del 2017, el nostre objectiu és tenir-ne obertes 250.
Nosaltres t’ho hem explicat. I ara, t’atreveixes a descobrir-ho?
Si vols tenir una experiència diferent, pots entrar a la nostra oficina mitjançant les teves ulleres VR i el teu smartphone amb l’app Google Street View (descarregar a: Google Play o Apple Store) i buscar l’adreça: “Diagonal 530, Barcelona“.
QR autoplay (walkinto)
QR tour view de Google
Comentaris