
CaixaBank


Resultats de CaixaBank 1T2016
CaixaBank obté un benefici de 273 milions durant el primer trimestre de 2016, recolzat en els ingressos bancaris, la contenció de les despeses i la reducció de les dotacions. Les principals dades dels resultats del primer trimestre els vam mostrar en format d'infografia. Disposem de més informació detallada a la nota de premsa de resultats 1T2016. Vídeo resum de la intervenció de Gonzalo Gortázar, Conseller delegat de CaixaBank: Pots veure un ampli resum de la Junta General Ordinària d’Accionistes 2016 al nostre canal de YouTube
ECONOMIA
Més de 624 empleats del Grup ”la Caixa” participen en l’Oxfam Intermón Trailwalker
624 participants i 104 equips. Així hem contribuït des de CaixaBank en l'última edició de l'Oxfam Intermón Trailwalker celebrada el passat dissabte 16 d'abril. La nostra presència, concretament 98 equips de CaixaBank i 6 de la Fundació Bancària ”la Caixa”, ha servit perquè el Grup ”la Caixa” s'hagi endut un any més la medalla al Premi Convocatòria. 100 quilòmetres per a una causa solidària El repte llançat per Oxfam Intermón Trailwalker consistia a recórrer 100 quilòmetres en menys de 32 hores des de la localitat d'Olot fins a Sant Feliu de Guíxols, travessant la via verda de Girona. Cada equip el formaven quatre caminants, que van anar acompanyats per dues persones en un cotxe de reconeixement per oferir-los tot el suport necessari. Un escenari excel·lent per a una causa que encara ho és més. Tots els fons recaptats per l'organització serviran per garantir l'accés a l'aigua potable i lluitar contra la pobresa dels països del món amb rendes més baixes. De moment, s'han recaptat més de 880.000 euros, dels quals més de 170.000 euros han estat recol·lectats per participants del Grup ”la Caixa”. No obstant això, la xifra no serà definitiva fins que se celebri la prova de Madrid, entre l'11 i el 12 de juny. Màxima implicació de l'equip ”la Caixa” Enguany els nostres empleats s'han superat i amb 104 equips han deixat enrere la xifra de 60 equips de l'edició de 2015. A més, per primera vegada, hem posat en marxa una iniciativa paral·lela anomenada Blue Power, amb l'objectiu de mobilitzar al màxim el nombre de persones disposades a acompanyar els equips en algun dels trams de la ruta. L'acció ha estat tot un èxit, amb més de 600 empleats que es van inscriure en aquesta iniciativa. Si vols veure com vam viure en directe la carrera, fes una ullada als hashtags #laCaixaOITW i #runnersCaixaBank, o també les fotografies que molts usuaris van pujar a Instagram.
SOSTENIBILITAT