CaixaBank, una banca propera
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
11 Novembre, 2015
Manuel Egea és client de CaixaBank. No només hi té el seu compte particular i el del seu negoci, sinó que també hi va obrir una llibreta d’estalvis als seus 3 fills i, ara que ja han crescut, als seus 6 néts.
En paraules del Manuel, “quan tens tracte amb les persones, veus que no et fallaran”. I és que CaixaBank i tots els empleats que formem part de l’entitat ens esforcem per aconseguir una banca propera al servei dels clients.
L’entitat també ofereix la xarxa d’oficines més extensa i la major xarxa de caixers automàtics d’Espanya, i està present en el 100% de les poblacions amb més de 25.000 habitants.
Atenció les 24 hores cada dia de l’any i disposar del Certificat Europeu a l’Excel·lència en la Gestió +600 són altres fites de CaixaBank per satisfer les necessitats dels clients. A tot això, s’hi sumen els esforços per fer que els serveis siguin accessibles per a tothom, incloent aquelles persones que pateixen algun tipus de discapacitat.
El relat del Manuel és només una de les moltes històries que et volem explicar. Totes formen part de l’essència de CaixaBank, que, més enllà de la seva activitat, dedica part dels seus esforços a crear una banca socialment responsable.
A través del hashtag #SabiesqueRSC de Twitter, podràs descobrir altres dades rellevants de l’activitat de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de l’entitat.
Comentaris