Les xarxes socials permeten a les empreses acostar-se als seus clients com mai abans ho havien fet. Ara, a més de comunicar els productes, aquestes també tenen la possibilitat d’interactuar amb els consumidors de manera directa i personalitzada. Un bon exemple és CaixaBank, premiada en l’àmbit internacional per les seves iniciatives en aquest àmbit.
I és aquí on entra en joc la tasca del community manager, aquesta figura dedicada no solament a comunicar l’activitat de la marca, sinó també a oferir una bona atenció al client, resolent dubtes i comentaris.
No obstant això, com tot en l’era de la digitalització, ens trobem davant d’una professió en constant transformació i moviment que requerirà noves habilitats en un futur. Però, quines?
Encara està per veure, però per començar i facilitar part de la seva tasca, com cada any, Aula CM, l’escola de comunicació i màrqueting en línia, ha elaborat el Calendari del Community Manager 2018, on es recullen els esdeveniments i dates clau que tot community ha de marcar en el seu calendari. És clar, avui, dia 22, ocupa un lloc especial en el calendari.
Feliç Dia Internacional del Community Manager!
Comentaris