Explorant el web 2.0: presència de “la Caixa”
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
17 Setembre, 2013
Les xarxes socials s’han convertit en una eina indispensable de comunicació per a les empreses. Aquests nous canals ofereixen la possibilitat d’establir una comunicació directa amb l’usuari i, alhora, serveixen com a plataforma de difusió de continguts. ”la Caixa”, al llarg dels anys, ha reforçat la seva presència a les xarxes socials per posar a disposició dels clients un servei d’informació de qualitat.
A Twitter, ”la Caixa” fa servir diferents perfils, amb l’objectiu de facilitar als clients l’accés a la informació que necessitin en cada moment:
@infoCaixa_cat: És el canal corporatiu de l’entitat. Es tracta d’un servei d’informació que té com a objectiu difondre les principals notícies de ”la Caixa”. A més, permet a l’usuari de Twitter localitzar qualsevol oficina de ”la Caixa” mitjançant l’etiqueta #ofi o consultar les cotitzacions dels valors borsaris del mercat continu espanyol i els principals índexs internacionals.
Atenció al Client @laCaixaRespon: Des de l’agost del 2012 els usuaris de Twitter poden fer consultes i resoldre dubtes mitjançant aquest canal d’atenció al client, disponible les 24 h tots els dies de l’any.
LKXA @LKXA_CAT: Un perfil pensat per comunicar-se amb tots els joves de fins a 26 anys clients d’aquest programa, amb informació sobre totes les novetats i avantatges.
multiEstrella @multiestrella_c: Aquest perfil informa de totes les ofertes i avantatges del programa Nòmina MultiEstrella.
@FundaciolaCaixa, @Emprendedor_XXI, @Servihabitat, @CaixaCR, @laCaixaResearch són altres dels perfils de Twitter especialitzats a divulgar informació sobre àrees específiques i resoldre’n els dubtes.
YouTube també serveix de difusió per a les activitats de ”la Caixa”. Gràcies al seu propi canal de YouTube, ”la Caixa” i Obra Social ”la Caixa” informen dels avantatges de tots els serveis i productes a una audiència global. Hi podem trobar vídeos sobre formació financera, serveis mòbils, exposicions i esdeveniments de l’Obra Social i serveis de CaixaEmpresa. També a YouTube, ”la Caixa” disposa de dos canals específics: laCaixaTV i Emprenedor XXI.
Des de l’any passat, ”la Caixa” també té un perfil a Pinterest, la xarxa social on s’organitzen i comparteixen imatges i vídeos de manera senzilla i atractiva. A la seva pàgina de Pinterest ”la Caixa” mostra una selecció d’imatges corporatives dels diferents centres culturals de l’Obra Social, de novetats en aplicacions mòbils i d’esdeveniments patrocinats, com per exemple el Festival de Cap Roig.
A Google +, d’altra banda, també es pot trobar informació sobre temes corporatius, d’innovació, d’emprenedoria i de l’Obra Social, amb imatges i vídeos divulgatius.
Naturalment, l’entitat també és present en xarxes socials tan rellevants com Facebook, amb més de 1.000 milions d’usuaris registrats. A més, ofereix altres serveis com la recomanació de targetes financeres segons els gustos de l’usuari a Facebook i l’aplicació de personalització de la teva targeta financera amb les teves imatges preferides en aquesta xarxa social.
A través de LinkedIn, la plataforma professional per excel·lència, podràs consultar la informació de ”la Caixa”.
Consulta tota la informació sobre la presència de ”la Caixa” en xarxes socials
Comentaris