INNOVACIÓ

Explorant el web 2.0: presència de “la Caixa”

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

17 Setembre, 2013


Les xarxes socials s’han convertit en una eina indispensable de comunicació per a les empreses. Aquests nous canals ofereixen la possibilitat d’establir una comunicació directa amb l’usuari i, alhora, serveixen com a plataforma de difusió de continguts. ”la Caixa”, al llarg dels anys, ha reforçat la seva presència a les xarxes socials per posar a disposició dels clients un servei d’informació de qualitat.

A Twitter, ”la Caixa” fa servir diferents perfils, amb l’objectiu de facilitar als clients l’accés a la informació que necessitin en cada moment:

@infoCaixa_cat: És el canal corporatiu de l’entitat. Es tracta d’un servei d’informació que té com a objectiu difondre les principals notícies de ”la Caixa”. A més, permet a l’usuari de Twitter localitzar qualsevol oficina de ”la Caixa” mitjançant l’etiqueta #ofi o consultar les cotitzacions dels valors borsaris del mercat continu espanyol i els principals índexs internacionals.

Atenció al Client @laCaixaRespon: Des de l’agost del 2012 els usuaris de Twitter poden fer consultes i resoldre dubtes mitjançant aquest canal d’atenció al client, disponible les 24 h tots els dies de l’any.

LKXA @LKXA_CAT: Un perfil pensat per comunicar-se amb tots els joves de fins a 26 anys clients d’aquest programa, amb informació sobre totes les novetats i avantatges.

multiEstrella @multiestrella_c: Aquest perfil informa de totes les ofertes i avantatges del programa Nòmina MultiEstrella.

@FundaciolaCaixa, @Emprendedor_XXI, @Servihabitat, @CaixaCR, @laCaixaResearch són altres dels perfils de Twitter especialitzats a divulgar informació sobre àrees específiques i resoldre’n els dubtes.

YouTube també serveix de difusió per a les activitats de ”la Caixa”. Gràcies al seu propi canal de YouTube, ”la Caixa” i Obra Social ”la Caixa” informen dels avantatges de tots els serveis i productes a una audiència global. Hi podem trobar vídeos sobre formació financera, serveis mòbils, exposicions i esdeveniments de l’Obra Social i serveis de CaixaEmpresa. També a YouTube, ”la Caixa” disposa de dos canals específics: laCaixaTV i Emprenedor XXI.

Des de l’any passat, ”la Caixa” també té un perfil a Pinterest, la xarxa social on s’organitzen i comparteixen imatges i vídeos de manera senzilla i atractiva. A la seva pàgina de Pinterest ”la Caixa” mostra una selecció d’imatges corporatives dels diferents centres culturals de l’Obra Social, de novetats en aplicacions mòbils i d’esdeveniments patrocinats, com per exemple el Festival de Cap Roig.

A Google +, d’altra banda, també es pot trobar informació sobre temes corporatius, d’innovació, d’emprenedoria i de l’Obra Social, amb imatges i vídeos divulgatius.

Naturalment, l’entitat també és present en xarxes socials tan rellevants com Facebook, amb més de 1.000 milions d’usuaris registrats. A més, ofereix altres serveis com la recomanació de targetes financeres segons els gustos de l’usuari a Facebook i l’aplicació de personalització de la teva targeta financera amb les teves imatges preferides en aquesta xarxa social.

A través de LinkedIn, la plataforma professional per excel·lència, podràs consultar la informació de ”la Caixa”.

Consulta tota la informació sobre la presència de ”la Caixa” en xarxes socials

Accepto les condicions d'ús.

Comentaris

Enviar comentari