La banca mòbil es consolida com a segon canal més utilitzat
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
16 Març, 2015
A CaixaBank som conscients de la creixent popularitat dels smartphones. De fet, la banca mòbil s’ha consolidat com a segon canal operatiu dels clients de l’entitat, després de Línia Oberta Web. Així mateix, la banca mòbil de CaixaBank lidera el sector a Espanya i s’ha convertit en una de les entitats de referència internacional, va ser reconeguda per la consultora Forrester com a millor entitat financera d’Europa en banca mòbil i segona del món.
Com és el client de banca mòbil?
Més de 4,5 milions de clients utilitzen habitualment els serveis mòbils de CaixaBank i realitzen aproximadament 942 milions d’operacions mòbils a l’any. Però, com és realment l’usuari de banca mòbil?
- Es connecta una mitjana de 7 vegades al mes.
- En cada connexió, realitza una mitjana de 6 operacions diferents.
- L’utilitza principalment per a consultes de saldo, de targeta, rebuts i per realitzar transferències.
- La majoria dels usuaris utilitzen iPhone, iPad o Samsung.
- S’han baixat més de 10 milions de les 70 aplicacions que trobem a CaixaMòbil Store.
Sens dubte, l’ús de la banca mòbil seguirà creixent i evolucionant en els propers anys. Si vols conèixer les últimes novetats desenvolupades per CaixaBank en aquest àmbit, et convidem a fer clic al següent enllaç.
Comentaris