La transparència, premiada
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
21 Abril, 2010
Una de les lliçons de la crisi financera que encara vivim és la necessitat de millorar la transparència en un món cada vegada més interconnectat i global. Perquè la transparència és un indicador ineludible per determinar el nivell de qualitat en el servei de qualsevol organització.
“la Caixa”, en línia amb els seus valors corporatius –confiança, compromís social i excel·lència en el servei–, els últims anys ha posat un especial èmfasi a vertebrar un sistema d’informació veraç, complet i accessible, que doni a conèixer a tots els inversors, al mercat i a la societat en general el seu model de gestió i la seva oferta financera.
Aquest compromís és el que ha tingut en compte el Jurat del XLV Premi Llotja a la Millor Informació de Societats Mercantils al mercat i als seus clients per concedir aquest guardó a “la Caixa” que reconeix, a més de l’esforç de transparència, la seva tasca en matèria de Responsabilitat Social Corporativa i el seu compromís amb l ‘excel·lència en el servei.
“la Caixa” es converteix així en l’empresa guanyadora de la 45ª edició del Premi Llotja, el primer que rep una caixa d’estalvis, que atorga la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona per estimular a les companyies a elaborar una informació cada vegada més transparent i completa per als seus clients i la ciutadania en general.
La primera edició d’aquests premis va tenir lloc al 1965, amb l’objectiu de reconèixer a les societats anònimes cotitzades amb les millors memòries, malgrat que al 1988 es va ampliar la convocatòria a les societats limitades.
Comentaris