La xarxa social per a empreses de ”la Caixa”: una bona idea
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
16 Maig, 2011
“Online Community CaixaEmpresa”, la xarxa social creada per permetre que empreses i autònoms vinculats a ”la Caixa” donin visibilitat al seu negoci i tinguin accés a possibles nous socis, clients o proveïdors, ha complert els seus primers mesos de presència a la xarxa amb uns resultats més que satisfactoris. Un dels valors afegits d’aquesta comunitat en línia és la fiabilitat de la informació que s’ofereix sobre els membres, ja que totes les empreses i autònoms que s’uneixin a la xarxa seran clients de ”la Caixa”.
L’últim èxit ha arribat de la mà de la revista Actualidad Económica, que ha escollit “Online Community CaixaEmpresa” com una de les cent millors idees de l’any. El director general d’e-la Caixa, Benjamí Puigdevall, va recollir el reconeixement atorgat per la capçalera econòmica d’Unitat Editorial en una gala que va reunir totes les entitats i empreses premiades. A més, Actualidad Económica va dedicar una ressenya especial a “Online Community CaixaEmpresa” en el seu conegut monogràfic anual sobre les “millors idees”.
La comunitat professional de ”la Caixa” és una iniciativa pionera a nivell internacional i funciona com a una xarxa exclusiva. Per poder participar-hi, les empreses i autònoms clients de ”la Caixa” han de rebre una invitació a través de Línia Oberta, el canal de banca on line de l’entitat.
Comentaris