INNOVACIÓ

Neix ÀNIMA, la nova xarxa social social

Temps de Lectura: 5 minutos

Neix ÀNIMA, la nova xarxa social <em>social</em>
Avatar

CaixaBank

11 Octubre, 2017


“No podem solucionar tots els problemes socials del món, però sí que podem no deixar d’intentar-ho”. Amb aquesta filosofia neix ÀNIMA, el mitjà de comunicació de l’Obra social ”la Caixa”, que té com a objectiu donar veu a les realitats socials que ens envolten d’una forma diferent, més pròxima, i que aporten una nova mirada al present i al futur de la societat.

Comptant i connectant històries, ÀNIMA vol convertir-se en una xarxa social social que parli d’una manera diferent: amb actitud i optimisme, des de la diversitat i des d’un punt de vista proper. Perquè els veritables protagonistes són ells: les persones, les seves històries.

A més de comunicar la tasca de l’Obra Social ”la Caixa”, ÀNIMA servirà com a punt de trobada de les infinites realitats socials que actualment conviuen al nostre món. Una mica d’aire fresc en aquesta tempesta d’emocions que és la nostra societat.

Quin tipus de continguts ofereix ÀNIMA?

El contingut de l’editorial està dividit en dues seccions. D’una banda, “Mirades, un espai amb relats en primera persona de grans col·laboradors que ens acosten la seva visió personal sobre temes socials. Shakira, David Carabén i Albert Adrià en són alguns noms. “La vida en tres dimensions”, d’Iñaki Gabilondo, és l’últim article publicat en aquesta secció.

D’altra banda, trobem Notícies, un apartat més vinculat a l’actualitat en què es parla de l’agenda de l’Obra Social ”la Caixa” d’una manera diferent, adaptada als nous temps.

El projecte va veure la llum el 28 de setembre amb una pàgina web que, setmanalment, ofereix continguts nous (notícies, assajos, continguts audiovisuals, etc.). També podeu seguir l’actualitat d’aquest nou site a les xarxes socials d’Instagram i Facebook.

Amb tot, es recolliran històries i mirades que ens ajudaran a despertar una nova consciència col·lectiva sobre aquests temes, per tal d’avançar com a societat i alimentar l’esperança de crear un món millor, més humà. Perquè, de vegades, per guanyar, no ens cal res més: ànima.