El nou concepte d’oficina bancària arriba a València
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
22 Octubre, 2014
Existeix una altra manera d’entendre el funcionament d’una oficina bancària, i CaixaBank l’està desenvolupant en la seva nova generació d’espais destinats a l’atenció als seus clients. València disposa des d’avui d’una d’aquestes noves oficines, i s’uneix així a Sevilla, Pamplona i Barcelona. Atenció personalitzada i qualitat en el servei són els eixos sobre els quals gira l’activitat a les “Oficines A”. És la combinació de l’actitud d’innovació permanent de CaixaBank i la resposta a un diàleg continu i escolta activa amb els clients, empleats i fins i tot persones que no tenen relació amb CaixaBank per cercar les millors solucions a noves necessitats.
Algunes fotos de les oficines:
Created with flickr slideshow.
Probablement, en el futur les oficines bancàries seran semblants a aquesta, però els clients de CaixaBank ja poden gaudir-la avui. Un espai de transparència i de relació de tu a tu que és més que una actitud; és també un entorn físic innovador i obert, en què desapareixen les barreres per facilitar la conversa.
Pots veure algunes de les fotos també a Pinterest
Esperem que ens visitis… serem aquí.
Comentaris