12 Setembre, 2011

Nou lema corporatiu de ”la Caixa”


”la Caixa” acaba d’estrenar nou lema corporatiu, que té el client de protagonista principal, en la seva primera gran campanya institucional de publicitat després de la creació de CaixaBank.“Tu ets l’Estrella” serà el nou lema de ”la Caixa”, deu anys després del naixement de “Parlem?”, un missatge que ha estat plenament interioritzat per la societat i que forma part de l’essència de ”la Caixa”.

Aquest nou lema vol recordar que el client segueix sent la raó de ser del Grup ”la Caixa”, el centre al voltant del qual gira tota l’activitat del Grup.

Els clients de ”la Caixa” són i seran “l‘Estrella”, reflectint, així, en la campanya una realitat que s’aplica, dia a dia, en les oficines, que tenen en la confiança i la vinculació amb el client el seu eix prioritari d’actuació.

Aquesta campanya institucional es basa en el desenvolupament de quatre històries amb diferents perfils de clients i busca transmetre també la idea fonamental que l’entitat no canvia perquè, com diu la campanya, “és bo que algunes coses no canviïn mai”.

Campanya amb el lema 'Tu ets l'Estrella'

Deixa un comentari

La teva dirección de correu no será publicada Els camps necesaris están marcats *