CaixaBank estrena un “Mur” 2.0 destinat a la banca d’empreses
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
19 Novembre, 2013
Amb l’objectiu de millorar les solucions de banca d’empreses, CaixaBank ha posat en marxa un “Mur” 2.0, un nou model de relació amb els clients d’aquest segment basat en desenvolupaments tecnològics de web 2.0 i en les xarxes socials.
La proposta de valor de CaixaEmpresa es basa en la proximitat al client, ja que funciona de forma similar al “mur” de missatges de Facebook i permet mantenir una comunicació directa i totalment segura. Es tracta d’un servei únic en el negoci de banca d’empreses del sector financer espanyol. El “Mur” està disponible per als clients dels centres d’empresa de CaixaBank des de Línia Oberta. L’entitat preveu assolir una quota de penetració del 28,5% del mercat d’empreses el 2014.
El nou sistema incorpora dues novetats tecnològiques:
- Cada empresa té un únic “Mur”, però hi pot haver diversos usuaris de la mateixa companyia autoritzats per a utilitzar-lo, ja que així es permet l’accés dels diferents empleats que tenen relació amb l’entitat.
- Pel fet d’estar ubicat al canal online Línia Oberta, totes les comunicacions i documents compartits al “Mur” són completament confidencials. Ningú més que l’empresa client i el gestor de banca d’empreses té accés a ells.
Per a facilitar encara més la interacció, el “Mur” ofereix també la possibilitat de realitzar videotrucades.
CaixaBank és una de les entitats financeres més reconegudes internacionalment per la seva estratègia d’innovació. Recentment, CaixaBank ha obtingut el premi al banc més innovador del món als Global Banking Innovation Awards, promoguts pel Bank Administration Institute (BAI) i Finacle.
Comentaris