INNOVACIÓ

”la Caixa” consolida les targetes prepagament a Espanya

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

28 Desembre, 2010


Targeta prepagamentLes targetes prepagament guanyen clients. Aquesta opció de pagament, que permet realitzar compres i treure diners dels caixers amb càrrec a un saldo carregat prèviament, té una àmplia difusió internacional, encara que al nostre país era, fins aquest any, poc coneguda.
Aquest 2010, però, ”la Caixa” ha aconseguit consolidar el prepagament a Espanya i ha superat les 570.000 targetes prepagament actives, fet que la converteix en la primera entitat financera que sobrepassa la barrera del mig milió de targetes en aquest segment a Espanya.

L’aposta per la innovació ha estat clau en els bons resultats de ”la Caixa”. A principis d’aquest any, l’entitat va presentar un nou tipus de targeta, denominada Visa Money, destinada principalment a usuaris que demanden un mitjà de pagament que els permeti planificar les seves compres. ”la Caixa” també va crear fa uns mesos la targeta Visa Flaix, una targeta disponible per a usuaris a partir dels 14 anys.

La gamma de prepagament de ”la Caixa” es completa amb la Cybertargeta (una targeta virtual especial per a realitzar pagaments per Internet), les targetes d’empresa (amb ús en restaurants, despeses diàries, regal per a clients, incentius entre empleats, etc.), targetes per a ajudes socials (contractades per institucions per al pagament de beques i ajudes econòmiques) i targetes regal.

Accepto les condicions d'ús.