CaixaBank és, sens dubte, una de les empreses financeres que des de fa anys ha treballat per crear nous models de negoci adaptats a la transformació digital. L’objectiu: oferir els millors serveis als clients en qualsevol canal. Un dels més importants és el canal mòbil, una eina clau que permet oferir els continguts i serveis més innovadors als clients. Tenint en compte totes aquestes variables i el context tecnològic en què estem vivint, fa dos anys, CaixaBank va apostar per crear imaginBank, el banc només per a mòbils destinat a nadius digitals.
En llançar aquest innovador projecte, el gener de 2016, CaixaBank es va convertir en la primera entitat que posseïa un banc 100% digital. Dos anys més tard, imaginBank ja té un milió d’usuaris i 120.000 clients operatius diaris. Però, quines són les lliçons apreses amb imaginBank fins al moment? El director de màrqueting de CaixaBank, Xavier Mas, ha estat l’encarregat d’analitzar-les en la cinquena entrega de Masterclass “imaginBank: two years’ on”, en col·laboració amb The Banker.
Comentaris