“la Caixa” ja està a l’iPad
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
14 Maig, 2010
L’ iPad s’està convertint en un fenomen de vendes, com ho demostra la gran expectació que existeix al voltant d’aquest nou dispositiu de la multinacional americana. Apple ha venut un milió d’iPad en 28 dies i ha batut el rècord que ostentava l’iPhone, que va assolir aquesta xifra en 74 dies. S’espera que l’iPad arribi a Espanya a finals de maig.
Però “la Caixa” no ha volgut esperar a què es comercialitzi a Espanya i ja ha presentat una nova aplicació específica per l’iPad. D’aquesta forma, es consolida com la primera entitat financera en oferir serveis globals de mobilitat pels més de 1,6 milions de clients de banca mòbil. A la nova aplicació per l’iPad se li ha de sumar les oferides per ordinador, telèfon mòbil i televisió digital (Imagenio).
L’aplicació de “la Caixa” per l’iPad ha estat dissenyada per obtenir el màxim rendiment de la pantalla Multi-Touch i optimitza totes les capacitats multimèdia del dispositiu i, en particular, l’ús del vídeo per Internet. A més, incorpora l’accés a CaixaMòbil Store, la tenda d’aplicacions de “la Caixa” per a mòbils.
L’aplicació ja està disponible a l’App Store d’Estats Units. Els clients de “la Caixa” podran consultar i realitzar moviments en els seus comptes des de Línia Oberta, accedir a les ofertes de ServiCaixa, consultar els Punts Estrella, obtenir informació dels caixers i oficines més propers, i accedir al canal YouTube, entre d’altres serveis.Transcorregut un any des del llançament de la primera aplicació per a l’iPhone, “la Caixa” ha superat el mig milió de descàrregues en CaixaMòbil Store, mostrant així l’acceptació que té per part dels clients. 2.0 en aplicacions mòbils
De cara a poder oferir nous productes en el futur, “la Caixa” ha demanat als usuaris de banca mòbil que suggereixin noves aplicacions. Qui desitgi enviar les seves propostes poden fer-ho a través de CaixaMòbil Store, el lloc on s’agrupa tota la gamma d’aplicacions de l’entitat.
Comentaris