La nova Línia Oberta de ”la Caixa” serà més clara, intuïtiva i personal
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
17 Juny, 2011
”la Caixa” acaba de posar en marxa la quarta generació de Línia Oberta, la plataforma de banca online de l’entitat.
Per fer els canvis s’han tingut en compte les opinions i recomanacions dels clients, així com diversos tests d’usuaris que l’entitat ha realitzat. Com a resultat, s’han simplificat els menús i s’han optimitzat els processos de contractació i consulta. A partir d’ara, les operatives seran més senzilles, n’hi haurà noves eines de cerca de productes i catàlegs personalitzats per cada necessitat.
El disseny també serà nou amb l’objectiu que Línia Oberta sigui més clara, més intuïtiva i que doni prioritat a la informació bàsica i més significativa per l’usuari.
D’aquesta manera, Línia Oberta de ”la Caixa” segueix avançant per reforçar el seu lideratge. Aquesta plataforma de banca electrònica es va posar en marxa el 1998. Des de llavors el número d’usuaris no ha deixat de créixer fins a arribar als actuals 6,6 milions.
Comentaris