MailBox gestiona la teva correspondència de Línia Oberta com si fos el teu e-mail
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
23 Febrer, 2015
Sabies que cada minut s’envien més de 204 milions de correus electrònics? O que es fan més de 4 milions de cerques a Google en només 60 segons? L’arribada d’Internet ens ha permès estar constantment informats del que passa al nostre voltant. Tanmateix, això també comporta un problema important: hi ha una sobrecàrrega d’informació.
Per això, cal disposar d’eines que ens permetin gestionar la gran quantitat d’informació que rebem cada dia. Aquest és l’objectiu que persegueix el servei MailBox de ”la Caixa” i que ja està disponible gratuïtament per a tots els clients de l’entitat. Gràcies a ell podem classificar de manera automàtica la nostra correspondència, els contractes dels serveis i productes que hem contractat a través de Línia Oberta, i els avisos i operacions pendents de firma.
Entre els principals avantatges d’aquest servei destaquen:
- És un repositori de comunicats de fins a 10 anys.
- Tens tot el que necessites en un clic. Utilitza la cerca per trobar fàcilment els teus comunicats.
- Et permet gestionar la teva correspondència com si fos el teu e-mail. Pots marcar els comunicats com a llegits o no llegits, i afegir comentaris personalitzats. A continuació, t’expliquem com fer-ho en aquest vídeo.
- Personalitza-ho a la teva manera per poder consultar ràpidament les últimes novetats. En aquest vídeo podràs conèixer com personalitzar el teu MailBox.
- I és multicanal, podràs consultar MailBox des de la web, el mòbil o la tauleta.
Per accedir a MailBox només has de fer clic en la icona del sobre que trobaràs a Línia Oberta.
Comentaris