CaixaBank reconegut com a “Banc de l’Any 2016” per The Banker
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
08 Desembre, 2016
Solidesa, solvència i lideratge en el mercat financer. Aquests tres atributs són els que The Banker, del Grup Financial Times , ha posat sobre la taula per atorgar a CaixaBank el títol de “Banc de l’Any 2016” a Espanya.
Però…, com es tradueixen aquestes tres característiques en xifres? Algunes dades que ha tingut en compte el jurat són:
- CaixaBank és el banc principal per a un de cada quatre espanyols (quota de penetració del 25,7% en clients particulars)
- Líder en el mercat de les assegurances (un 23,9% de quota en assegurances d’estalvi, 18,4% en assegurances de vida risc i un 27,6% en assegurances de salut)
- Lideratge en fons d’inversió a través de CaixaBank Asset Management (un 18,1% de quota en el mercat)
- Aposta contínua per la innovació, materialitzada, per exemple, amb el llançament d’imaginBank el gener de 2016 (CaixaBank és líder de banca mòbil —3,1 milions de clients— i de banca en línia —5,1 milions de clients)
- Un banc amb un important vessant social (ha creat MicroBank, l’únic banc a Espanya dedicat exclusivament als microcrèdits)
Amb aquest guardó, CaixaBank forma part de la llista dels millors bancs del món. Entitats de més de 150 països han estat candidates a aquests premis, que reconeixen aquells bancs que superen “de manera rellevant” els reptes a què s’enfronta el sector, com la regulació, la crisi econòmica i els problemes derivats d’un entorn de tipus baixos.
El títol de Bank of The Year in Spain 2016 se suma al palmarès dels reconeixements internacionals que CaixaBank ha aconseguit enguany, com per exemple el de Millor banc a Espanya per Global Finance, el premi d’EFMA i Accenture al banc més innovador del món i el premi Retail Banker of the Year.
Comentaris