Clients i empleats de ”la Caixa” aposten per la solidaritat
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
20 Juny, 2011
”la Caixa” acaba de publicar el seu Informe de Responsabilitat Corporativa 2010, on recull les principals línies d’actuació de l’entitat. Una de les dades més innovadores que es desprèn de l’informe es l’èxit de l’estratègia d’involucrar a la societat en la RC i el compromís social.
Clients i empleats de ”la Caixa” han aportat 1,2 milions d’euros a activitats solidàries. En concret, els treballadors de l’entitat han donat 78.500 euros a través del programa Espai Solidari, una iniciativa que es va crear per tal de promoure la seva col·laboració amb programes recolzats per la Fundació ”la Caixa”.
D’altra banda, gràcies al programa de fidelització de clients particulars de ”la Caixa”, l’entitat ha destinat més de 550.000 euros a projectes d’organitzacions no governamentals, i van arribar-se a canviar 24 milions de Punts Estrella per aportacions monetàries a entitats solidàries o bé per productes de comerç just.
A aquestes xifres, hem de sumar-hi les donacions realitzades als damnificats pel terratrèmol d’Haitíel gener de 2010, les quals van ascendir a 3 milions d’euros en aportacions i 800.000 euros donats per ”la Caixa”.
Comentaris