Amb el títol Economia Quotidiana, CaixaBank llança un nou programa de podcast quinzenal centrat principalment en temes d’educació financera, que reforça el treball de l’entitat en banca socialment responsable i la seva aposta pels nous formats de comunicació, que cada vegada tenen més acceptació entre els usuaris.
“Economia Quotidiana”, el podcast de CaixaBank per fomentar la cultura financera
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
16 Abril, 2019
El podcast, dirigit per un periodista, té un to proper i didàctic, i consisteix en entrevistes d’uns deu minuts amb experts del banc o influencers sobre conceptes d’economia bàsica i estalvi familiar.
Amb aquest programa, impulsat per la Direcció Executiva de Comunicació, Relacions Institucionals, Marca i RSC, es busca captar audiències que no utilitzen mitjans de comunicació tradicionals i oferir nous formats de continguts que augmentin la rellevància i l’atractiu dels canals propis de CaixaBank en xarxes socials.
En el primer programa, disponible a Spotify, iVoox i Apple iTunes (també aviat a Google Podcast), es repassa una de les principals inquietuds dels usuaris en qüestió de finances personals: com estalviar a final de mes. Per fer-ho, comptem amb Rosa del Blanco, una experta en comunicació financera. El següent programa, ja en procés d’enregistrament, tractarà sobre l’economia en parella i les seves peculiaritats.
Què és un podcast?
És una peça d’àudio en línia amb periodicitat definida que pot baixar-se a demanda per a consum en diferit. És un format en auge, ja que el 44% dels internautes espanyols consumeix àudio en línia i el 26% ho fa en diferit, segons dades de l’Estudi General de Mitjans (EGM). A més, Espanya se situa al capdavant d’Europa en consum de podcast.