imaginBank llança el primer xatbot del sector financer a Espanya
Temps de Lectura: 5 minuts
CaixaBank
06 Febrer, 2017
El primer banc exclusivament mòbil del nostre país continua la seva marxa pionera en el sector amb el llançament del primer chatbot de la banca espanyola. Es tracta d’un servei mitjançant el qual els clients de imaginBank poden dialogar amb el bot per conèixer les ofertes i promocions exclusives per a clients que millor s’adaptin als seus interessos i lloc de residencia.
El servei està disponible a través de Facebook Messenger, i es pot accedir a ell des de la pròpia app o des de la pàgina de Facebook d’imaginBank. Per a aquesta última opció, cal seleccionar “Envia missatge” i fer clic a “Comença”. Tot seguit, el chatbot donarà la benvinguda a l’usuari i el guiarà per les diferents opcions.
El servei té com a objectiu facilitar informació i assistència en relació amb les ofertes i promocions d’imaginBank, que compta amb un ampli programa de descomptes en oci i compres a Espanya, amb avantatges exclusius en més de 100 propostes d’oci, viatges, hotels, cultura, moda, música, etc. El client pot fer consultes directament mitjançant missatges escrit o missatges de veu i conèixer les ofertes que existeixen en un determinat àmbit o lloc. El robot li contesta mostrant-li la selecció que més s’ajusta al que demana amb un llenguatge pròxim i amè.
A més, el servei automàtic de missatgeria és personalitzable: el client pot triar rebre en el seu mòbil alertes diàries o setmanals amb les noves ofertes de les categories que li interessen.
La intel·ligència artificial a CaixaBank
Aquest bot de Facebook és un pas més en l’experiència de l’entitat en intel·ligència artificial, dirigida a millorar el servei al client. Aquesta tecnologia s’utilitza a Twitter des de fa anys per resoldre qüestions senzilles com localitzar oficines properes o oferir informació sobre la cotització de l’entitat en Borsa.
Recentment, CaixaBank ha anat més enllà en aquesta àrea amb el desenvolupament de IBM Watson, un servei d’assessorament sobre comerç exterior mitjançant la computació cognitiva que permet als clients dialogar amb gestors especialistes que els ajudaran a resoldre dubtes tècnics sobre temes com el comerç, les normatives, les regulacions, etc.
imaginBank, clau per reforçar l'èxit en innovació
Dirigida als tecnologia mòbil i xarxes socials, cosa que permet que sigui l’usuari qui gestioni les seves finances de manera autónoma.
Des del seu llançament fa un any, imaginBank ha aconseguit posicionar-se com l’aplicació bancària més ben valorada entre l’oferta de serveis de les principals entitats a App Store i Google Play. A més, el mes d’agost de l’any passat, The Banker va premiar imaginBank com Millor Projecte Tecnològic del Món, reconeixent la innovació del projecte en matèria de transformació digital financera i mitjans de pagament.
Vols saber més sobre banca mòbil? Visita el nostre blog.
Comentaris