INNOVACIÓ

Les necessitats bancàries de la “generació millennial”

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

06 Març, 2017


 

 

“Per dissenyar serveis per a la generació millennial hi ha una norma molt senzilla: desenvolupar productes purament digitals i sempre accessibles des del mòbil”. Benjamí Puigdevall, director general de CaixaBank Digital Business, identifica la banca mòbil com una de les necessitats principals dels natius digitals. Segons l’informe Visa Pagaments Digitals 2016, elaborat per Visa, el 83% dels espanyols consulta els comptes bancaris des d’una app. Per centrar-se en aquest nou sector, l’entitat va crear ImaginBank, el primer banc del món que opera exclusivament a través d’app i xarxes socials.

“En el marc de la segona Masterclass organitzada per The Banker en col·laboració amb CaixaBank “Forjant un futur digital”, Puigdevall ha destacat els dos punts que caracteritzen el comportament de la generació del mil·lenni: tenir una relació genuïnament digital i disposar de serveis mòbils. “La seva expectativa és que tot sigui cent per cent digital, sense papers, sense gestions tradicionals”, insisteix Puigdevall. “No utilitzen PC, no els agraden, ni els fan falta; l’única cosa que necessiten és un smartphone”.

El director general de CaixaBank Digital Business augura que “el mòbil esdevindrà la principal eina digital” i considera que tots els serveis s’han de crear pensant en oferir experiències o solucions, en comptes de productes. “El nostre autèntic repte és saber com monitorar tot aquest trànsit que tenim, i seguirem tenint, i com convertir la banca mòbil en un potent canal de venda”.

Accepto les condicions d'ús.

Comentaris

Enviar comentari