Servei pioner per gestionar els rebuts de manera integral
Temps de Lectura: 5 minutos
CaixaBank
17 Juliol, 2013
”la Caixa” ha posat en marxa un nou servei de gestió integral de domiciliacions que utilitza les últimes tendències de banca en línia i mòbil amb l’objectiu que la gestió dels rebuts sigui còmoda i fàcil per als clients.
El servei, anomenat ReciBox, organitza automàticament els rebuts dels clients i disposa la informació de manera que els usuaris puguin consultar-la de forma senzilla i totalment intuïtiva, i permet, al seu torn, efectuar les principals accions relacionades amb els seus rebuts.
Principals funcionalitats d’aquest nou servei:
• Alertes automàtiques, via SMS o correu electrònic, per exemple, en cas que es detecti un rebut l’import del qual sigui anormalment elevat o que superi el saldo disponible en el compte.
• Personalització en la classificació dels rebuts i en la visualització de la informació.
• Quadre de comandament totalment editable on el client pot accedir a tota la informació.
• Gestió prèvia de rebuts, que incorpora utilitats que permeten al client realitzar accions addicionals abans del pagament.
• Accés a les dades de contacte dels principals emissors perquè sigui més fàcil gestionar qualsevol mena de consulta.
• Servei de gestoria especialitzada per ajudar els clients a efectuar tràmits com ara baixes, consultes o reclamacions de subministraments.
Aquest nou servei és gratuït per als clients del programa de fidelització multiEstrella de ”la Caixa” i consisteix en un servei accessible des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta tàctil a través de Línia Oberta, el canal de banca en línia de ”la Caixa”.
En el procés de disseny, ”la Caixa” ha incorporat les propostes que envien els clients a través de la comunitat “Inspira’ns”.
Més informació a http://www.lacaixa.cat/recibox
Comentaris