01 Agost, 2017

Digitalització, el canvi de rol de les oficines de CaixaBank


 

“El rol de les oficines ha de canviar”. Així de contundent es mostra Gonzalo Gortázar, conseller delegat de CaixaBank, en el marc de la masterclass “Taking digital banking to the next level”, organitzada per The Banker en col·laboració amb CaixaBank. “Les oficines són fonamentals per a la nostra estratègia, però en comptes de ser centres d’operacions, han de ser centres d’assessorament”.

Fa temps que CaixaBank va iniciar una estratègia de digitalització per convertir-se en l’entitat més innovadora. Però, en què consisteix aquest procés de transformació? Gortázar afirma que estan assentant les bases d’una banca digital mitjançant tres punts clau: la forma d’operar internament –els processos–, la forma de comunicar-se amb els seus clients –els canals– i el contingut dels serveis que poden oferir als seus clients –els productes.

De fet, la tecnologia sempre ha format part de l’ADN de CaixaBank. Per què? “Pensem a llarg termini, algunes de les decisions que estan donant fruit ara les van prendre fa 5 anys: la inversió en big data, en mobilitat, en Smart PC…”, afirma Gortázar.

Tot i així, el CEO de CaixaBank té clar que una de les claus per a la correcta digitalització de les oficines de l’entitat són els seus treballadors. “La gent considera que la tecnologia i allò digital són factors que permeten atreure clients, i per descomptat que ho són, però també constitueixen eines molt importants que empoderen els nostres empleats”, destaca. Per aquesta raó, l’entitat centra tots els seus esforços a crear un nou model d’oficines i generar un nou tipus de relació amb el client: més transparència, més especialització i més atenció.

Vols conèixer aquest nou concepte d’oficina per dins? Et convidem a fer un tomb virtual per la que va ser la nostra primera Oficina A!

Deixa un comentari

La teva dirección de correu no será publicada Els camps necesaris están marcats *